קופ"ג וקרנות השתלמות

קופות גמל וקרנות השתלמות הן הפתרון המושלם לחיסכון שיאפשר לכם את השקט הנפשי להיות מוכנים במקרים אלו בעתיד.

ישנם המון אפיקי השקעה וחסכון לעתיד, וחשוב מאד לבחור את הדרך הנכונה בשבילכם, בכל זאת, שאנו מדברים על קופות גמל או קרנות השתלמות, אנו למעשה מדברים על העתיד שלנו. אנו למעשה מתכננים את העתיד שלנו. ולכן, חשוב מאד כאשר באים ליצור קופת גמל או קרן השתלמות להכיר את כל החסרונות והיתרונות של כל קרן, את כל האלטרנטיבות שיש לשוק להציע ולהתאים את התוכנית המתאימה ביותר.

 קופות גמל וקרנות השתלמות – המדריך למשתמש:

  • קרן השתלמות מהווה חיסכון לטווח בינוני (של 6 שנים ויותר). בעבר שימשה הקרן לצורך מימון השתלמויות, אך כיום היא משמשת כאפיק חיסכון לכול דבר. קרן ההשתלמות נחשבת לאחד מאפיקי החיסכון הפופולאריים ביותר, זאת מכיוון שהיא היחידה המאפשרת חיסכון לטווח בינוני הכוללת פטור והטבות שונות ממס.

  • קופת גמל היא סוג של מכשיר פיננסי אשר נועד לחיסכון לטווח ארוך / גם לטווח קצר עם תשאותו שנתיות . קופות גמל מיועדות הן לשכירים (כספים המופקדים מדי חודש הן על ידי המעסיק והן על ידי העובד) והן לעצמאיים (ניתן להצטרף לקופה ולהפקיד אליה כסף באופן עצמאי).  מופקד כל חודש או בהפקדה חד פעמית לסירוגין . 

  • ישנה הטבת מס על הפקדה  לקופת גמל, זאת במידה והמבוטח מושך את הכסף רק לאחר הגעה לגיל פרישה.

קופות גמל וקרנות השתלמות – התאמה אישית בשבילכם

אנו בן עמי בסוכנות לביטוח נוכל להתאים לכם ולענות לכם על כל השאלות לגבי סוג התוכנית המתאימה לכם, בהתאם לנתונים האישיים שלכם, לצרכים ולרצונות שלכם, כך שביחד נגיע לתוכנית הטובה ביותר בשבילכם

" ללכת בטוח עם בן עמי ביטוח " 

צרו קשר