ביטוח תאונות אישיות

אבל עובדה היא שמאות אלפים של אנשים נפגעים מדי שנה בתאונות כאלו ואחרות. במקרה של תאונה ולעיתים, לצערנו, תאונה קשה, הנפגע ומשפחתו עוברים חוויה קשה, גם מנטלית, גם רוחנית, וגם פיזית, ובמשך זמן רב לאחר האירוע עצמו. במשך אותו זמן שלאחר התאונה, אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו ולמשפחתנו, כדי שרמת החיים שלנו לא תפגע, ושנוכל להמשיך עד כמה שניתן את השגרה. 

חשוב להיות מוכנים מהתאונה הקלה ביותר ועד למקרה הקשה ביותר, ולדעת שיש לכם קו הגנה, שאתם מכוסים ותוכלו לעבור את התקופה הקשה הזאת עם התמיכה הכלכלית שאתם תהיו זקוקים לה.

ביטוח תאונות אישיות - הגנה מקסימאלית לכם ולמשפחתכם

במקרה של תאונה, ביטוח תאונות אישיות ייתן לכם את ההגנה המקסימלית שאתם זקוקים לה. ביטוח תאונות אישיות הוא פוליסת ביטוח פרטית המכסה מקרים של אובדן כושר עבודה, נכות או חס וחלילה מוות הנגמרים כתוצאה ממעורבות בתאונה. חשוב מאד להתאים את הפוליסה לאדם המבוטח בהתאם לאורח חייו, צרכיו, נתוניו, רצונותיו ויכולת ההשקעה שלו.

ביטוח תאונות אישיות - הגנה מותאמת לכם אישית

בביטוח תאונות אישיות ניתן להעניק הגנה למבוטחים ולבני משפחותיהם בגין תאונות מסוגים שונים, בכל רגע נתון, כמעט בכל מקום אשר המבוטח נמצא, בין אם בארץ או בחו"ל (למעט מקרים חריגים המוזכרים בפוליסת הביטוח).

 אנו בבן עמי סוכנות לביטוח בעלי ניסיון מוכח בהתאמת ביטוח תאונות אישיות, זאת משום שאנו בודקים לעומק כל אדם, מה הצרכים שלו, מה הסיכונים שהוא עומד מולם, כי אנו יודעים שברגע האמת, כולנו צריכים את ההגנה הביטוחית 

ככל שהביטוח מותאם לכם יותר אישית, כך אתם מוגנים הרבה יותר.

" ללכת בטוח עם בן עמי ביטוח " 

צרו קשר