ביטוח נסיעות לחו"ל

אבל איך אפשר ממש ליהנות ולהשתחרר, אם אנו עסוקים בלדאוג למה יקרה אם נצטרך להשתמש בשירותים רפואיים בחו"ל בעקבות פציעה או מחלה פתאומית , מי יממן את העלויות הגבוהות של בתי החולים בחו"ל במידה ונצטרך או הסיוט האמיתי של כולנו - המזוודות שלנו ילכו לאיבוד?

 הפתרון לדאגות, לחששות ולחשיבה על מה יכול להיות, הוא כזה שיאפשר לכם להתמקד בהנאה - הפתרון הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח אשר מותאם לסוג הטיול שלכם, ולרמת הסיכונים אליה תיחשפו. בכל זה טיול רומנטי לוונציה מכיל סיכונים אחרים לחלוטין מטיול סנפלינג באמריקה הדרומית...

ביטוח נסיעות לחו"ל - הדרך השקטה והנכונה לחוות את חו"ל

בנסיעות לחו"ל עלינו להבין כי יכולים להתרחש מקרים, תאונות, בהם נהיה זקוקים לעזרה רפואית, טיפול, תרופות, אשפוז בבית חולים או לעיתים אפילו חילוץ. פעולות אלו, גם הקטנות ביותר, יכולות להגיע באותן המדינות לסכומים גדולים מאד שקשה לעמוד בהם. לכן, אנו יכולים להציע לכם ביטוח, המתאים לסיכונים שאתם עומדים לקחת, ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים, ביטוח לאנשי ונשות עסקים, ביטוח מיוחד לנשים בהיריון, ביטוח לאנשים עם בעיות רפואיות קיימות (ע"פ שיקול החברה) ועוד. אתם תוכלו לבחור את רמת הכיסוי בו אתם מעוניינים, ואנו נוכל להתאים לכם את החבילה המותאמת בשבילכם.

" לטוס בטוח עם בן עמי ביטוח " 

צרו קשר