ביטוח בריאות וסיעוד

כולנו לוקחים את הבריאות כמובנת מאילה, עד שחס וחלילה היא נלקחת מאיתנו, וכאשר היא נלקחת מאיתנו, אנו זקוקים לביטוח שיאפשר לנו להתחיל את תהליך ההחלמה ולחזור לחיינו הקודמים במהירות.

ביטוח בריאות פרטי הוא קו ההגנה שלכם במקרה של מחלה, כאשר אתם זקוקים למשאבים רבים למימון טיפולים ותרופות שלא בסל, ואין ברשותכם את הממון לכך.

ישנם 3 ביטוחי בריאות בישראל וקו הגנה העיקרי שאתם צריכים:

  • ביטוח בריאות ממלכתי - כולל סל שירותים רפואיים בסיסיים בלבד

  • ביטוח שירותי בריאות נוספים של קופות החולים (שב"ן) - מצטרפים אליהם בתוספת תשלום, אך גם ביטוח זה אינו מכסה את כל הצרכים הרפואיים שתזדקקו להם.

  • קו ההגנה שלכם - ביטוח בריאות פרטי, המעניק לכם שורה של פתרונות וכיסויים ביטוחים למצבים רפואיים שאינם מכוסים ע"י שני הביטוחים הראשונים.

 ביטוח בריאות פרטי - קו ההגנה העיקרי שלכם

בן עמי סוכנות לביטוח מציעה לכם את ההזדמנות להרכיב לכם ביטוח בריאות אישי המותאם לצרכים הביטוחיים והכלכליים שלכם, לדאוג לכל הצרכים שלכם במקרה של מחלה. ביטוח הבריאות האישי יכלול פוליסה לכיסוי כל סיבה וצורך, בישראל או בחו"ל ויכולה לכלול את הנושאים הבאים: ביצוע ניתוחים, השתלות, טיפולים מיוחדים בישראל ובחו"ל, כיסוי לתרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות, ייעוץ, בדיקות, אבחונים, ביטוח סיעודי, ביטוח מחלות קשות, ביטוח לטיפולים ברפואה משלימה, התפתחות הילד, ייעוצים פסיכולוגיים ועוד.

 ביטוח סיעודי - ביטוח העתיד שלנו

כולנו עלולים בזמן זה או אחר להיקלע לתאונה, לחלות במחלה קשה, להיפגע באירוע שיגרום לנו להפסיק באחת להיות בריאים, שלמים, תלויים בעצמנו ולהיות תלויים באחרים, ולצרוך שירותים וטיפולים יקרים בכדי שנוכל להמשיך לחיות, להשתקם ולחזור לחיים ארוכים ומלאים. אנו לא מעריכים את בריאותנו, את תפקודנו עד שבבאת אחת הם נעלמים, או כאשר אנו נתקלים בקרוב משפחה הנעזר בבני משפחתו או מטפלים מקצועיים לביצוע פעולות יומיומיות מהמורכבות ועד הפשוטות ביותר, כמו לאכול ולשתות ולהתלבש.

בשיחות שלנו עם מבוטחים גילינו שאין אדם הרוצה להוות מעמסה על הקרובים והיקרים לו, להסתמך על בני משפחה וחברים. ולכן, רבים בוחרים לרכוש ביטוח סיעודי אשר יבטיח את מתן השירותים והטיפולים הטובים ביותר ע"פ צורככם. 

ביטוח שלא יאפשר רק את הארכת החיים שלכם, אלא את איכותם במקרה של אירוע מצער.

" ללכת בטוח עם בן עמי ביטוח " 

צרו קשר